17 czerwca 2016

Chiptuning

Twoje auto nie zadowala Cię swoimi osiągami? Potrzebujesz więcej mocy żeby np. ciągnąć przyczepkę czy lawetę? Nic prostszego! Bez problemu pomożemy, aby samochód spełniał Twoje oczekiwania i dostarczał mocniejszych wrażeń!

Nasza oferta polega na zwiększeniu poziomu mocy oraz momentu obrotowego silnika, a także poprawę elastyczności przy jednoczesnym zachowaniu żywotności jednostki napędowej. Do tej operacji modyfikujemy wcześniej zgrane oprogramowanie sterownika silnika z Twojego samochodu! Nie wgrywamy gotowców z Internetu!

Pewnie zastanawia Cię jak to możliwe, że bez modyfikacji mechanicznych możemy zwiększyć parametry silnika.
Każdy z producentów silników diesel’a i benzynowych z turbosprężarką zostawia pewien zapas mocy. Związane jest to z wygórowanymi normami emisji spalin, a także z tym, że poszczególne wersje silnikowe często różnią się jedynie oprogramowaniem sterownika.

Przykładowe realizacje:

Volkswagen Golf V 1.9 BRU 90KM

Niestety sterownik w Golfie był zablokowany i nie było możliwości zgrania mapy przez złącze diagnostyczne, co spowodowało konieczność wyciągnięcia komputera rozklejenie go i zgranie mapy przez złącze serwisowe BDM

1 2 3 4

Citroen Saxo VTS 1.6 16V / Peugeot S16 1.6 16V

Komputery trafiły do nas od naszego przyjaciela z Vitesse Service z Krakowa na usunięcie immo. Grzesiek od razu poprosił nas o wlutowanie podstawek pod pamięci oraz przeniesienie odcinki z 7300 obrotów na 7800.

saxo1 saxo4 saxo3 saxo2

Fiat Ducato 2.8JTD Kamper

Modyfikacja wykonana przez złącze diagnostyczne OBD2

ducato2 ducato1

Range Rover Vogue TD6 3.0 177KM

Modyfikacja wykonana w pełni przez złącze diagnostyczne OBD2 (Vogue należą do dwóch braci. Po modyfikacji pierwszej sztuki, klient polecił nas swojemu bratu).

vogue_chiptuning_1 vogue_chiptuning_2 vogue_chiptuning_3

Audi A4 B8 2.0 TDI 136KM

W Audi znajduje się już sterownik Boscha EDC17 który programuje się przez TriCore. Musieliśmy wyjąć sterownik z auta i zmodyfikować mapę na stole.

8k0_chiptuning_1 8k0_chiptuning_2 8k0_chiptuning_3 8k0_chiptuning_4 8k0_chiptuning_5 8k0_chiptuning_6 8k0_chiptuning_7 8k0_chiptuning_8 8k0_chiptuning_9 8k0_chiptuning_10

Citroen C2 VTS 1.6 16V 125KM

Tym razem mieliśmy do dyspozycji trzy rajdowe Citroeny C2 z TK Motorsport. Chłopaki chcieli aby wgrać im zmodyfikowany program. Dwa auta to wersje poliftowe o innym oznaczeniu ECU niż wersja przedliftowa. Oczywiście nie poddaliśmy się i wszystkie francuzy mają zmieniony program. Główna zmiana w sofcie to przesunięcie odcinki.

c2_chiptuning_4 c2_chiptuning_1 c2_chiptuning_2 c2_chiptuning_3