Twoje auto nie zadowala Cię swoimi osiągami? Potrzebujesz więcej mocy żeby np. ciągnąć przyczepkę czy lawetę? Nic prostszego! Bez problemu pomożemy, aby samochód spełniał Twoje oczekiwania i dostarczał mocniejszych wrażeń!
Nasza oferta polega na zwiększeniu poziomu mocy oraz momentu obrotowego silnika, a także poprawę elastyczności przy jednoczesnym zachowaniu żywotności jednostki napędowej. Do tej operacji modyfikujemy wcześniej zgrane oprogramowanie sterownika silnika z Twojego samochodu! Nie wgrywamy gotowców z Internetu!
Pewnie zastanawia Cię jak to możliwe, że bez modyfikacji mechanicznych możemy zwiększyć parametry silnika.
Każdy z producentów silników diesel’a i benzynowych z turbosprężarką zostawia pewien zapas mocy. Związane jest to z wygórowanymi normami emisji spalin, a także z tym, że poszczególne wersje silnikowe często różnią się jedynie oprogramowaniem sterownika.
Przykładowe realizacje:
Volkswagen Golf V 1.9 BRU 90KM
Niestety sterownik w Golfie był zablokowany i nie było możliwości zgrania mapy przez złącze diagnostyczne, co spowodowało konieczność wyciągnięcia komputera rozklejenie go i zgranie mapy przez złącze serwisowe BDM
Citroen Saxo VTS 1.6 16V / Peugeot S16 1.6 16V
Komputery trafiły do nas od naszego przyjaciela z Vitesse Service z Krakowa na usunięcie immo. Grzesiek od razu poprosił nas o wlutowanie podstawek pod pamięci oraz przeniesienie odcinki z 7300 obrotów na 7800.
Fiat Ducato 2.8JTD Kamper
Modyfikacja wykonana przez złącze diagnostyczne OBD2
Range Rover Vogue TD6 3.0 177KM
Modyfikacja wykonana w pełni przez złącze diagnostyczne OBD2 (Vogue należą do dwóch braci. Po modyfikacji pierwszej sztuki, klient polecił nas swojemu bratu).
Audi A4 B8 2.0 TDI 136KM
W Audi znajduje się już sterownik Boscha EDC17 który programuje się przez TriCore. Musieliśmy wyjąć sterownik z auta i zmodyfikować mapę na stole.
Citroen C2 VTS 1.6 16V 125KM
Tym razem mieliśmy do dyspozycji trzy rajdowe Citroeny C2 z TK Motorsport. Chłopaki chcieli aby wgrać im zmodyfikowany program. Dwa auta to wersje poliftowe o innym oznaczeniu ECU niż wersja przedliftowa. Oczywiście nie poddaliśmy się i wszystkie francuzy mają zmieniony program. Główna zmiana w sofcie to przesunięcie odcinki.