30 maja 2016

Montaż / Strojenie DET3

det3

Digital ECU Tuner 3 jest najpopularniejszym urządzeniem typu „piggy back” na naszym rynku. Ze względu na swoje duże możliwości oraz bardzo atrakcyjną cenę, zyskał dużą rzeszę zadowolonych klientów.

Cechy urządzenia:

  • 4 niezależne mapy 16×16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
  • 8 map korekcji 16×1,
  • 2 niezależne, przełączane zestawy map,
  • możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
  • 4 wejścia analogowe,
  • wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
  • pomiar napięcia zasilania,
  • możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
  • obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
  • obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
  • obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
  • obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie „full group”),
  • wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
  • automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
  • procedura startowa, hamownia drogowa,
  • możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
  • możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
  • komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
  • 24 miesiące gwarancji na urządzenie.

1 2

Przykładowe realizacje:

Citroen Saxo VTS 1.6 16V P.Rudzki

rudzki12 rudzki13

Citroen Saxo VTS 1.6 16V M.Święcicki

swiecicki_saxo02

Citroen Saxo VTS 1.6 16V Check24h

saxo02